söndag, februari 12, 2006

ny helg

ännu en helg avklarad. i fredags var det söderport. jag delade ut flyers för Kramp&Frenesi som vi kör på kåren nu på onsdag. borde egentligen sitta och göra spellistor nu eftersom jag ska spela skivor men jag är för seg.
igår var jag hos farmor och farfar. dom firade att dom varit gifta i 50 år. det är så stort att man knappt kan föreställa sig det.
bjöds på stek med inlagda päronhalvor med grädde som efterrätt.
efter efterrätten blev det tårta.
idag har jag varit med mor och hälsat på min syster i växjö. enligt ryktet skulle "de flesta" affärer ha öppet på söndagar där. ryktet visade sig vara helt åt helvete.
hittade en vinröd halsduk i lammull på rea iaf. nersatt från 298 till 49 spänn. bra deal.

den här veckan verkar bli hektisk. klubben, canon expo, byte av lastbalanseringsprotokoll för SPOST-servrarna från multicast till unicast, nån toyotafest i kalmarsalen, lämna in bilen för service... dessutom är det alla hjärtans dag. vi får väl se vad det för med sig.

läste om ett nytt märke som verkar intressant. går tyvärr inte att länka direkt till favoritbilderna eftersom folk envisas med att göra hemsidor helt i flash nuförtiden men här kommer url iaf:
http://www.wonhundred.com/
kolla herrkollektionen som inte är jeans. hett!

var sjukt sugen på doritos (american cream eller nacho cheese) nyss. visade sig givetvis vara slut på maxims så det får bli popcorn istället.
har sista avsnittet kvar på en sjukt bra tvserie som skall avnjutas nu. rome. rekommenderas starkt.
senaste veckan har jag levt som en romare på olika vis. lagom dekadent.

Inga kommentarer: