lördag, februari 18, 2006

lördag

lördag igen.
har legat sjuk i en vecka nu lite drygt. tog mig till kramp&frenesi på onsdag och körde lite skivor iaf. gick bra.
igår var jag i växjö med jobbet på Microsoft Roadshow och fick höra om nyheterna i Windows Server 2003 R2. är riktigt het på nya managementdelen för printers.
bowlade med jobbet på kvällen. jag och nicke tror vi blev magsjuka av det tokdyra "grillspettet".

har precis inhandlat en ny slips från filippa-k.
svart med grå ränder i siden.
sitter och funderar på om man kan bära slips till piké. man ser det på många catwalks men kragen i en tenniströja känns inte riktigt som om den är stabil nog för att det ska se bra ut. gurra är övertygad om att det går.

nu ska jag hem till lotta och testa sy in lite jeans. om det går bra så känner jag att jag kan spåra ur och sy in allt jag äger och har.

ska göra inbjudningskort till Gentle Touchs releasefest på Wall records med gurra sen. ska bli skoj.

Inga kommentarer: