söndag, februari 19, 2006

jävla tailorshirts

för en dryg månad sen så beställde jag och två tappra jobbarkompisar varsin skräddarsydd skjorta från tailorshirts.com. idag när jag satt och torrsurfade så loggade jag in och kollade om man kunde se någon leveransstatus. visade sig att de skickats iväg i torsdags och att i min brevlåda låg en avi.

sprang i duggregnet till pressbyrån för att lösa ut paketet och lika snabbt tillbaka hem igen.

nu har jag testat min skjorta. den skulle vara oxfordvit, kortärmad och figursydd utav bara helvete.
jag ser ut som en servitör på en kinaresturang i den. dålig passform. för långa och vida ärmar. fult tyg. den dåliga kvaliteten liksom lyser.

jag hade målat upp en sån drömbild av hur snygg skjortan skulle vara. fan också.
barn i thailand har inget sinne för kvalitet eller mode. det kan inte sägas nog många gånger.

man ska testa allt innan man dör utom incest och folkdans. nu kan jag bocka för en sak till som jag testat.

1 kommentar:

Anonym sa...

ylt,

kunde lika gärna vart succé!