fredag, januari 06, 2006

man kan göra så, men det är inte rätt


Sitter hemma hos dockan med min laptop med mina kära vänner när Fmartin ställer frågan: "Dockan, har du nån bra blog man kan läsa". Frågan gällde förmodligen någon slags MMORPG-blog, men då kom jag på min blog och att jag inte uppdaterat den på över ett halvår.

Man kan blogga via epost nuförtiden så det testar jag nu.

Igår åkte jag, Wille och Caroline till Jens och Lina i Nybro och spelade DVD TP och drack till. Det var fint.
Ångesten att behöva pröjsa 60:- för att åka nattbuss från Nybro till Kalmar vid 01.15 dämpades av att biljettautomaten på bussen var trasig så vi fick åka gratis.

Idag har jag och Gurra varit och fikat på Skafferiet. Jag lyckades tappa bort min mössa medan vi satt still och fikade. Jag misstänker att den glidit ner bakom ett element, men den kan också blivit stulen. En tjej i toakön hade snygga byxor från Velours höstkollektion. Roligt!


Var på jobbet och godkände en patch för att täppa till ett allvarligt hål i Windows sen. Spännande.

Nu ska vi se hur det här ser ut när jag skickar det.

1 kommentar:

Caroline sa...

när uppdaterar du din blogg härnäst då?
jag kollade runt här och kände mig utmanad att bygga eget. så nu jävlar. anarki inifrån... eller så ska jag bara flyta med vågen och skriva om den mest obskyra musik jag kan hitta.