söndag, januari 15, 2006

Söndag igen


som vanligt på en söndag så diskar jag upp tre förfester/festers disk.

i förrgår tog min syster examen och jag hade tagit ledigt från jobbet. efter ett par timmar i kyrkan, en bilfärd till nybro och många timmars mingel med släkt och vänner så var jag tillbaka i kalmar. jag och gurra var på möte med lite högskolefolk ang. en klubbs vara eller icke vara i vår.
stämningen var lite väl högskola för oss två.
efter det var vi lagom ölsugna och drog oss till spiken för lite elektroniska toner och intag av alkohol.


igår gick det tungt att festa men vi körde ändå. jag gick i däck medans efterfesten var i full gång här hemma.

idag har jag varit och fikat med min lillasyster som skulle åka tillbaka till växjö.
passade även på att testa myten om H&M:s slimfit skjortor: sitter dom bra OCH är billiga, utan att se billiga ut?
myth busted säger jag bara.

åter till disken.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ge mig kärlek, skvaller o misär!

P.jo