söndag, augusti 24, 2008

sommarläsning

det är rätt töntigt att blogga om vad man läst under semestern. men det skiter jag i.

jens lapidus - aldrig fucka upp
johan kinde - någon sorts extas
jeremy moskowitz - group policy fundamentals, security and troubleshooting
jeremy moskowitz - creating the secure managed desktop
ed wilson - microsoft powershell step by step
dan holme - windows administration resource kit: productivity solutions for IT professionals
don poulton - MCTS 70-620 exam prep: microsoft windows vista, configuring
joseph davies - windows server 2008 networking and network access protection


spännande va?

häromdagen var jag på adskills och skrev 70-620 certifieringen. gick som en dans. som av en slump hittade jag ett test till på windows vista som gör mig till en: MCITP enterprise support technician.

lika bra att ta det också tänkte jag, så nu håller som bäst på att labba och samtidigt pressa den här boken:
MCITP self-paced training kit (exam 70-622): supporting and troubleshooting applications on a windows vista client for enterprise support technicians


tur att man älskar IT.

Inga kommentarer: