tisdag, augusti 05, 2008

semester 1, del 1

okej, jag har snart haft fyra veckor semester. dock var jag inne och jobbade en vecka efter två veckor. så inläggen kommer att heta "semester 1" och således även "semester 2"

det här är så länge sen så jag knappt minns om jag hade semester eller inte. men here goes.

svinkall kväll på skinnarviksberget.

det var så kallt att vi fick försöka söka skydd.

H klättrar:


jag och gurkan. jag är iförd ett par trendigt för korta jeans från acne som jag fyndat på rean. efter att ha sett korten från den här kvällen gjorde jag ett par ljuvliga jeans-shorts av dom:


gurkan ligger och ser ut som en kille som vet allt om livet:


gurkan fixar ett annat ställe att vara på:


efter mellanfest hos johannas mor med intag av ljuvlig hemgjord sangria så kom vi till trädgården typ 23.10 och fick pröjsa det dyra inträdet. jag och H stannade i kanske 30 minuter. rätt ovärt.
här är iaf wilhelm askebring-dufva:

1 kommentar:

Unknown sa...

Kallas det där berger för "apberget" också eller är det en bit bort? Eller är det bara ett filmberg?