onsdag, juni 04, 2008

förra veckan. återigen.

torsdag:
80-talsfest med jobbet på café opera. mkt mkt mkt bra.

fredag:
seg. men vi gjorde lite ljuvlig mat och drack lite rosé på innergården. helena, mården och jag fick besök av mr angeland.
när det blev kallt gick vi in och rökte i köket istället:




jag visade upp jeansen jag hade på 80-talsfesten; ett par stentvättade wrangler som satt nästan löjligt bra. mården har bloggat om bl.a dem här.


lördag:
efter en eftermiddag på stan med en hel del svordomar över hur vidrigt stockholm marathon är tillbringade vi kvällen på skinnarviksberget.
på stan gjorde jag för övrigt klassikern att sitta på en trapp (dramatens) och äta glass i solen. och när jag skulle resa mig var det klibbigt. jag satt lite fast. typ som tuggummi. på mina nya acne (pop-)chinos. gick bort efter en runda i frysen.

bergshäng:
vi missade bolaget så vi blev "tvungna" att ta med oss en flaska skumpa som legat i kylen sen i februari:


lavve och gurkatron:


jag och gurkatron:


ostbågen, lavve och jag. jag ser ut att prata om något it-relaterat:


en utarbetad mård dök också upp tillslut:


mård:


joakim och lavve:



...sen drog vi till tech-noir på kolingsborg. det bästa vi kunde gjort.
jag stod och log som ett fån på dansgolvet. bara svinbra ebm. redan när vi gick in till klinik - moving hands kändes det overkligt.
mehdi, sasa, massoud och robinsonrobban(!) dök upp senare.

ös:


jag och mård:


mycket bra kväll.

2 kommentarer:

Anonym sa...

MYCKET härlig kväll!

Desiree sa...

mycket bra kväll!
nytt bildformat?

gud vad det syns att jag är sliten.haha.