onsdag, oktober 10, 2007

oinspirerad/snaps i näsan

vet inte om det är hösten (årstiden som jag älskar), nya kneget, eller något annat som gör att jag inte orkar blogga längre.

just nu ligger jag iaf nerbäddad i soffan efter en märklig dag.


inledde dagen med ett läkarbesök vid hötorget.
efter en rutinmässig hälsoundersökning via jobbet blev jag hänvisad till en öron-näsa-hals-doktor för att undersöka mina trånga och ofta fuktiga andningsvägar i näsan.
hade hur som helst legat vaken hela natten och känt mig sjuk och konstig, men jag vågade iaf inte ställa in läkarbesöket.
hos dr. lindgren fick jag ett par duschar sprit i näsan som kändes för jävligt. efter det så stack han in ett långt endoskop i näsan och kollade runt lite i skallen.
inte heller det så angenämt. fick iaf tid för återbesök om en månad, ett recept på en nässpray och ta ett blodprov för allergitest.
när jag raglade mot jobbet så kändes det som att allt löst i hela huvudet höll på att rinna ner i svalget och ur näsan. jag kände mig redan innan febrig och höll på att kräkas.
vid lunch tackade jag för mig och tog tuben hem.

läste ut "män som hatar kvinnor" av stieg larsson i soffan och sen sov jag tills helena kom från jobbet.

nu är klockan mitt i natten. jag mår ganska bra men är löjligt pigg.





i helgen har jag förresten träffat väldigt många av mina bästa vänner.
bloggar kanske mer om det imorgon.

Inga kommentarer: