måndag, juli 13, 2009

MIAMI del 1

jag har inte tålamod att använda internet till något annat än att kolla RSS/mail när det är så höga svarstider som det varit sen vi kom för en vecka sen. men nu verkar det lossnat så här kommer ett par bilder.


arlanda jävligt tidigt i tisdags. h botar sin flygrädsla med mirakelmedicin:



mellanlandning i frankfurt. stabilt med rökrum, på en annars väldigt risig flygplats:


i rökrummet fick man inte hetsröka. jag behöver såna här klistermärken till balkongen när lavve är på besök.


H, jetlaggad, förvirrad och varm står och svär över att vi köpt till transfer från flygplatsen och således måste vänta en timme i hettan på ett gäng idioter som inte kan fylla i inreseblanketterna ordentligt.


framme på deauville resort. tre mataffärer, en dunkin', en pizza hut, två spritaffärer väldigt nära.


jävligt skitiga fönster på rummet (städerskan verkar inte 100), men ni fattar grejen. palmer, strand, jävligt nära osv.


något random burger joint:


var ute och köpte öl och testade att ha långärmat på mig = tokvarmt:


hotellfrullen. helt okej, men ingen buffé. vi har kört frukostmackor (rostad bagel, ägg, cheddar) och kaffe från dunkin donuts alla dagar utom den första.



buss till aventura mall (280 butiker stort).
här mat i foodcourt:


H handlar dyra grejer:



jag köpte så mycket linne och pastellfärgat från ralph lauren som jag pallade.

Inga kommentarer: