onsdag, juli 15, 2009

har under veckan försökt lära mig att gå i så kallade "flip-flops". inte för att jag brukar göra något bara för att alla andra gör det, men som ett experiment. det verkar ju rätt praktiskt när det är varmt och sandigt.

första dagarna gick jag som en full tant i ett par för små pumps. nu har jag något bättre hållning och ser bara lätt handikappad ut. trappor är fortfarande väldigt jobbigt.

jag är lite rädd att förstöra huden mellan tårna. mina ljuva fötter är ju vana vid randsytt. inte hårt gummi.

3 kommentarer:

Desiree sa...

ROLIGT!
Jag håller på med ett liknande experiment. Jobbar i gratis-Havaianas från Yahoo (lila). Du?

robin engström sa...

svarta havaianas från bloomingdales :)

Peter Markovic sa...

flip flops äger. Quicksilver is the shit. Dom enda som överlever en hel säsong på ayia napa.