torsdag, januari 29, 2009



jag är lite nojig för att blogger stänger ner bloggar som inte någon loggar in på på 30 dar. typ som lunarstorm gjorde på 90-talet.

i tisdags kväll var jag ute med min gamla kollega nicke från min gamla anställning kommunens it-enhet och åt och drack. väldigt trevligt.

igår var vi publik på första avsnittet av popcirkus på medis. jag måste erkänna att jag inte klarat av att lyssna på en hel krunegård-låt, men live kan jag förstå peppen. inget för mig. men iaf.

idag har vi ätit mat med en kollega som slutat på jobbet på fridays. åt cobb sallad (för att jag åt en överlägsen burgare på texas longhorn på lunchen).

imorgon ska vi på mingel på prime pr.


har bifogat en bild på månadens statistik i min google reader. jag ligger ungefär 500 lästa poster mindre än vad jag brukar göra.

Inga kommentarer: