måndag, september 17, 2007

musik

det är mycket med det musikaliska just nu.

häromdan kände jag mig så uttorkad på ny musik att jag tankade hem två torrents med blandad ebm från bukten. bara för hoppet om att kanske hitta något bra jag inte hört.
gick inte jättebra.

i lördags repade gruppen DAL här hemma i köket och drack vin. efter lite trubbel med tekniken så lyckades vi faktiskt att skapa lite.



i förrgår morse fick jag den här länken av patrik.

DARE! TOUR 2007

2007-09-13 10:34

Den 20 december gör syntpionjärerna Human League en hett efterlängtad spelning på Berns i Stockholm. Bland annat kommer de för första gången någonsin att framföra hela sitt klassiska album "Dare" från 1981. Förbered er på en elektronisk helkväll! Biljetterna släpps den 19 september.



för bra för att vara sant.


..och på lördag spelar nitzer ebb i allhuset.


förresten läser ni väl http://www.svt.se/psl?

gurkskivlingen, micke militär och viktor "skökan" sjödin spelar lite nere i tunnelbanan. snyggare än någonsin.

1 kommentar:

Anonym sa...

På lördag kör vi! Eller? Beställer vi under kvällen?

BIAN