måndag, juli 02, 2007

tråkigaste vs. roligaste bilderna

i lördags var exakt alla på accelerator utom jag och helena. vi var hemma och drack vin och lyssnade på musik. planen var att möta upp festivalbesökarna "ute" lite senare på kvällen.

vi satt finklädda i soffan till klockan slog 1.00. då brände jag på en kastrull popcorn och vi gjorde oss redo för att se en film och ta det lugnt. gled i något bekvämare osv.

20 min senare ringde wille och undrade vilken tunnelbanestation han skulle åka till.

vi bestämde att vi skulle ses på trädgården så snart som möjligt och vi svidade om igen.


efter en kort taxiresa (där vår taxichaffis lyckades backa in i en parkerad jänkarare och smita från brottsplatsen) så mötte vi upp wille.

på trådgården hörde vi att dom lirade the twins och depeche, men vi kom inte längre än så här:




wille och popdavid gör sig redo för att köra min bil till kalmar till min mekaniker på öland.
här syns herr askebring i bara underbyxorna i parkeringshuset ovanför centralstationen:




jag håller på och lär helena en ny dans. här står hon och tränar:

Inga kommentarer: