onsdag, maj 09, 2007

elder scrolls

jag är ju ingen gamer. inte på gamla dar iaf. när jag var ung lirade jag mycket men senaste spelet som jag verkligen älskade att lägga ner tid på var morrowind.



jag kan fortfarande blunda och höra musiken från första byn i spelet. så underbart bra.




för nåt år sen kom uppföljaren. oblivion. jag hade varken xbox 360 eller pc med ordentligt grafikkort när det kom så jag har bara slagit dövörat till när jag hört om hur folk älskar det.





nyss slog det mig. min laptop är fan fet.

EDIT:
den här killen verkar vara lik mig på många sätt.

2 kommentarer:

/dr Hossmo sa...

spela på en mac? det är väl bara photoshop som går att köra i den miljön ;)

Jag tycker att du har varit alldeles för dålig på att lira sen MC DE faktiskt. det var väl det senaste liret vi CO-lirade va? Snart kommer ju burnout 5 då får du faktiskt ta o rycka upp dig.

Anonym sa...

jag kör mwind på ubuntu