söndag, maj 01, 2005

jaha, då var det söndag igen. ölburkarna och flaskorna från gårdagen är ihopplockade och magen är paj.
i fredags var det synthfest på folkets park och indiefest på palace. blev en kul kväll trots dålig uppslutning.
igår kom peter hem från tyskland med 10 liter starksprit. han blev jättefull och råkade välta ner en öl i tv:n som sedan fortsatte ner i en lång grendosa där all multimedia var inkopplat. ingen elektronik brann, men jag tror inte jag vågar starta den tv:n mer, iaf inte inomhus.
var rätt mycket folk här igår men för ovanlighetens skull så kom inte någon arg granne ner och hotade med polisen. skönt. kan väl iofs haft att göra med att vi inte kunde spela några fler musikvideor eftersom elförsörjningen till tv, xbox och filserver badade i dansk fadöl...

wille wille att jag skulle actionblogga medans vi dansade. jag gav upp försöket redan när jag såg telefonen.

månadens inköp blev:
ett par Koss Porta Pro hörlurar till min ipod.
svarta stretchjeans från Filippa-K.
svart sidenslips från Velour.

nu får jag klara mig ett tag.

1 kommentar:

/dr Hossmo sa...

va härligt med en bärs i tv:n :)