måndag, maj 26, 2008

lördag

en fullspäckad, men ljuvlig dag.

stackars H fick gå upp tidigt för att gå på möhippa och jag sov länge.
hämtade upp tre par skjortor hos skräddaren och drog in till stan för att möta upp gurkan.

vi drack en öl på zanzibars uteservering och stack in till universitet för att försöka hinna se elenette som var första bandet.
när vi gick på tuben lyckades vi gå igenom spärrarna båda två på en dragning utan att det pep. vi skrattade och kände oss smala. 10 minuter efter det så var vi i ropsten. då kände vi oss dumma i huvudet. vi hade gått på fel tåg på östermalmstorg. vi var redan sena men det var inte mycket att göra åt. vi åkte tillbaka och gick på rätt tåg. vi var dock inte helt fria från idioti så vi gick av en hållplats för tidigt på tekniska högskolan och märkte det inte förrän vi stod uppe på vägen och kliade oss i huvudet.

hur som helst.

elenette:



jävligt många gamla synthare. då menar jag gamla. det såg ut som badhusparken i nybro 2001 fast nu hade folk fått tunnare hår:


mellanlandning på röret för ombyte och drink. sen tub till medis för att se lite melodifestival hemma hos angeland (jag har skrivit angerland så många gånger att jag börjat tro att han heter så stackarn. har aldrig förstått vad "r" i slutet på stavelser ska vara bra för. det hörs ju ändå inte när man säger det.)

lavve, gurkan och ostbågen:


glömde ta kort under resten av kvällen.
men här ser jag iaf das ich ensam på utomhusscenen:


bra dag!

1 kommentar:

/dr Hossmo sa...

Verkar ju ha varit en fin dag totalt sett. :)


Badhusparken... ooo... där har man haft promille.